Sant Josep repartirà en els pròxims dies el nou material de promoció turística del municipi editat aquest any

Actualizado: viernes, 3 abril 2009 20:47

EIVISSA, 3 Abr. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia repartirà en els pròxims dies el nou material de promoció turística editat per a aquest any i que ja ha estat presentat a les diferents fires de turisme, segons van avançar des del consistori.

Així, el consistori distribuirà en els diferents hotels del municipi el nou perfum que ha creat aquest any així com dues revistes d'informació turística de Sant Josep de sa Talaia i els mapes del municipi.

Segons van exposar en declaracions a Europa Press des de l'executiu, una de les revistes, editada en castellà, consta de més de 30 pàgines d'informació referent a tots els nuclis urbans del municipi de Sant Josep de sa Talaia. D'aquesta edició s'imprès 8.000 exemplars amb possibilitats de tornar a reeditar-se al llarg de l'any.

La segona revista, de la qual s'han editat 10.000 exemplars, es tracta d'un monogràfic que s'ha editat juntament amb l'Ajuntament d'Eivissa referent al Patrimoni de la Humanitat. Aquest monogràfic està en castellà, anglès, alemany, italià i francès.

Aquestes dues edicions es distribuiran entre els hotels "per tal que nostres visitants puguin conèixer tots els llocs del municipi", van concretar des de la regidoria de Turisme. A més, la mateixa cartera, també ha editat 10.000 mapes del municipi "on es combinen 12 fotografies de diferents platges del municipi així amb un mapa de situació de Sant Josep de sa Talaia i altres dos mapes específics de les zones turístiques com són Cala de Bou i Platja de'n Bossa.

Des de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia van posar de manifest el seu interès que aquest mapa arribi "no només als hotels si no també a tots els comerços del municipi".

Finalment, han afegit, els turistes que s'allotgin als hotels del nostre municipi "també rebran el perfum Talaia elaborat amb flor de llimoner, mandarina, rosa silvestre i mel de romaní". El resultat són 10.000 unitats de vaporitzadors petits i 250 ampolles especials que "desprenen una olor afruitat i fresc que recorda als paisatges dels ametllers en flor i altres arbres del camp de les Pitiüses", van concretar.

Tots aquests productes han estat distribuïts i donats a conèixer tant a la fira turística de Madrid, FITUR, com en la cita alemanya, ITB.