Antich es reuneix d'urgència amb sindicats i patronals al Consolat de Mar per abordar els canvis al Govern

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 5 febrero 2010 15:11

PALMA DE MALLORCA 5 Feb. (EUROPA PRESS) -

El president del Govern, Francesc Antich, es reuneix d'urgència aquest migdia amb els principals agents socials de les Illes Balears per donar-los a conèixer els canvis que tindran lloc, a partir d'avui, en les principals institucions de les illes, després de l'expulsió de tots els càrrecs que ocupaven membres d'Unió Mallorquina (UM) a la Comunitat Autònoma, el Consell de Mallorca i l'Ajuntament de Palma.

Segons van confirmar a Europa Press fonts de presidència, Antich farà la reunió a partir de les 13.30 hores i en el mateix participaran el president de la Confederació d'Associacions Empresarials de les Balears (CAEB), Josep Oliver, i els secretaris generals dels sindicats més representatius, UGT i CCOO, Lorenzo Bravo i Katiana Vicens, als qui detallarà la situació desencadenada després de les últimes detencions.

Cap recordar que, aquest mateix matí ha estat detingut el regidor de Palma per UM Miquel Nadal, ex conseller de Turisme al Govern, en el context de l'Operació Voltor, que investiga presumptes irregularitats comeses durant l'actual legislatura entorn de l'Institut d'Estratègia Turística (Inestur), l'ex responsable del qual, Antoni Oliver, també ha estat capturat, així com el director general de Promoció Turística, Joan Sastre.

Contenido patrocinado