MENORCA, 7 Ago. (EUROPA PRESS) -
El Consell de Menorca i l'Associació Empresarial de Comerciants de Menorca (Ascome) han signat un conveni de collaboració per potenciar la formació i les campanyes publicitries, pel qual la institució destinar 20.000 euros a l'entitat.
L'objectiu d'aquest conveni és impulsar el comer local per fomentar un model econmic i de negoci "més proper, més equilibrat i que fomenti la sostenibilitat de l'illa", tal com ha explicat aquest dimecres el conseller de Promoció Econmica, Miquel Company.
Les actuacions que seran subvencionades inclouen actuacions en matria de formació, jornades i conferncies dirigides a comerciants, actuacions de promoció i campanyes genriques de promoció del comer local de proximitat, així com la creació i promoció d'un 'marketplace' propi del comer de Menorca.