MENORCA, 7 Ene. (EUROPA PRESS) -
Madrid i Catalunya han estat elegits com els mercats objectiu d'una nova campanya promocional de la Fundació Destí per millorar la posició de Menorca en el segment d'escapades de cap de setmana. L'entitat, dependent de la Conselleria insular de Turisme, ha elegit la capital espanyola i la comunitat catalana a causa de l'existència de rutes aèries directes amb l'illa, en uns horaris que permeten fer un viatge d'una estada de dos o tres dies.
Segons ha assenyalat aquest divendres el Consell, a través d'una nota de premsa, el pla de comunicació ja ha començat i es desenvoluparà fins al mes de febrer; l'esmentat pla inclou falques publicitàries en alguns dels programes radiofònics de major audiència a l'àmbit nacional, així com la inclusió d'anuncis en els diaris de major tirada, entre d'altres suports.
La campanya posarà èmfasis a l'atractiu de Menorca com un lloc de tranquil·litat, idoni per desconnectar-se del moviment de les grans ciutats i passar un cap de setmana de relax, en contacte amb la naturalesa. Senderisme, cicloturisme, gastronomia, passejos a cavall i cultura són algunes de les activitats que es promocionaran dins d'aquesta nova acció de la Fundació Destí.
El president del Consell, Marc Pons, i el conseller de Turisme, Lázaro Criado, presentaran dimarts dia 11 a la Casa de Menorca a Barcelona la nova acció promocional així com l'oferta turística que disposa l'illa durant l'hivern.