PALMA DE MALLORCA, 2 Abr. (EUROPA PRESS) -
L'Ajuntament de Palma ha reformat l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de Son Moix i ha contractat una persona més per a les tasques d'atenció i cites padronals.
Segons ha informat l'Ajuntament en un comunicat, les obres van finalitzar divendres passat i han suposat doblar la capacitat de l'oficina, dedicada a la informació general i fiscal municipal, registres, certificats i empadronaments, entre altres trmits ciutadans.
L'oficina municipal compta amb aparcament gratut i atén d'octubre fins a maig, de dilluns a dijous i de 9.30 a 17.00 hores. En els mesos restants, l'horari és de dilluns a divendres de 9.30 a 14.00 hores.
L'OAC de Son Moix es va obrir l'octubre de 2016, i des de llavors ha anat augmentant progressivament el nombre de trmits resolts, segons Cort. A més, ha perms un augment d'atenció als vens i venes de les zones de la Vileta i Son Roca.