Successos.- Un agent de la Guàrdia Civil salva a un home de morir ofegat a Sa Pobla

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 16 diciembre 2009 17:34

PALMA DE MALLORCA 16 Dic. (EUROPA PRESS) -

La Guàrdia la Guàrdia Civil de la població de Sa Pobla, cap a les 14.00 hores d'ahir ha rebut un avís en què es comunicava que a la carretera que discorre des de l'esmentada població a la de Muro, havia ocorregut un accident de trànsit a l'altura del quilòmetre 5.

Així, una patrulla de la Guàrdia Civil es va traslladar al lloc, on va observar com un vehicle s'havia precipitat per un barranc d'uns 12 metres fins a l'interior d'un gorg o cisterna, trobant-se el vehicle gairebé submergit. Així, només es podia observar la finestreta del darrere del tot terreny i al seu interior el cap i sense poder moure's el conductor, un home de 61 anys.

Així, l'agent ha baixat el barranc, llançant-se a l'interior del pou i aconseguint treure de l'interior del vehicle a l'accidentat que es trobava amb signes d'hipotèrmia a causa de a la baixa temperatura de l'aigua. El conductor ha estat traslladat a un centre hospitalari amb diverses contusions i traumatismes.

Contenido patrocinado