Air Berlín àmplia un 10% la seva capacitat a Palma per a l'estiu i augmenta diverses freqüències nacionals

Actualizado: miércoles, 24 marzo 2010 18:35

MADRID, 24 Mar. (EUROPA PRESS) -

La companyia Air Berlín ampliarà un 10% la capacitat de la seva oferta de seients a Palma amb vista al present estiu i segueix apostant per l'aeroport de connexió de Son Sant Joan, segons ha explicat avui a Madrid el director general de la companyia per a Espanya i Portugal, Álvaro Middelmann.

A més, l'aerolínia "enriqueix" el seu hub a Balears amb connexions nacionals amb trajectes a Alacant Bilbao, Eivissa i Barcelona per arribar als 169 vols setmanals en el present període d'estiu. En aquest sentit, els trajectes de Palma a Eivissa, Bilbao i Barcelona es duplica l'oferta de freqüències diàries.

Durant la presentació de les novetats per a la campanya d'estiu del 2010, Middelmann també ha apuntat que, entre les novetats, destaca un vol directe des de Palma a l'aeroport de Berlín-Schönefeld i una connexió addicional diària a Hamburg --de manera que passa de tres a quatre trajectes-- a Berlín Tegel --de tres a quatre-- i Frankfurt del Meno --de dos a tres--.

Palma estarà connectada mitjançant vols directes d'Air Berlín amb 47 destinacions en sis països europeus i a més, haurà un vol des de Madrid a la ciutat suïssa de Basilea que es farà via Palma de Mallorca.

D'altra banda, l'aerolínia informa que amb l'ampliació del mòdul C en Son Santjoan se sentin les bases per generar més creixement de passatgers i mantenir la competitivitat de l'aeròdrom palmesà amb la renovació d'aquesta infraestructura. La seva entrada en servei està prevista per a maig --per tenir 33 portes d'embarcaments i 17 'fingers'-- i serà utilitzada sobretot per Air Berlín.

Middelmann va detallar que s'espera que la temporada d'estiu sigui millor que en 2009 i ha dit que una millora per a l'any és l'oferir dobles connexions, com el cas d'Eivissa i Palma.

D'altra banda, ha fet l'actitud desplegada pel ministre de Foment, José Blanco pel seu "valor" per afrontar una reforma dels costos de navegació aèria perquè, en un termini de dos anys, s'intenti igualar-los la mitjana de la UE, el que dotarà de més gran competitivitat a Espanya com destí davant d'altres alternatives.