Fitur.- Presenten el nou espot promocional de Menorca que explora internet amb vistes mostrar la seva oferta complementà

Actualizado: miércoles, 28 enero 2009 20:15

MADRID, 28 de gener (EUROPA PRESS)

El Consell de Menorca va presentar avui el seu nou esport publicitari per a l'any 2009 amb un format pensat fonamentalment per a Internet i televisions locals, i amb el qual es vol reforçar el "valor de l'oferta complementària" de cara a millorar el nombre de visites en els períodes de temporada baixa.

El president del Consell de Menorca, Mar Pons, i el conseller insular de Turisme, Lázaro Criado, van presentar aquest vídeo promocional en el marc de la Fira Internacional de Turisme (Fitur), i que pretén oferir les "múltiples imatges i experiències que ofereix" l'illa, va detallar Pons.

En aquest sentit, ha afirmat que l'espot --que té com a màxim una durada de dos minuts-- s'ha basat en les possibilitats que ofereix el suport d'internet i que s'intentarà col·locar en els principals portals turístics o en altres pàgines d'àmbit general com és el cas de 'Youtube'.

Per la seva banda, el conseller de Turisme ha assegurat que el vídeo pretén oferir una visió "més enllà del sol i platja" amb una "aposta de valor, amb vista a millorar el volum d'arribades davant "les carències" que ha presentat Menorca fa poc en els períodes de "temporada mitjana i baixa".

Criat va detallar que el vídeo té un format versàtil i pot adaptar-se a les necessitats dels portals d'internet. A més, va detallar que existeixen a prop de 12 hores d'imatges gravades per enfocar el seu contingut cap a una determinada àrea i que ja hi ha algun operador turístic amb el qual s'està ultimant ubicar l'anunci.

D'altra banda, ha destacat que també està enfocat per a la seva emissió en televisions locals del Regne Unit i Alemanya, i va detallar que en el cas d'un canal alemany ja hi ha reservats un total de 52 espais de curta durada.

El conseller de Turisme del Consell de Menorca també va especificar que es mantindran diverses reunions per concretar la comercialització dels espais, i tot i que no va donar una data per a la tancar el període de converses de de cara a definir el nombre d'espais en els quals s'invertirà per a la promoció, es pugui ja ultimar la campanya sobre l'illa en el mes de febrer.

Sobre el cas de si haurà algun tipus de mesura audiovisual al mercat nacional, Criat ha apuntat també que s'està analitzant intentar arribar a alguna estratègia conjunta amb la Federació d'Organismes de Ràdio i Televisió Autonòmics (FORTA) per analitzar la possible emissió de l'espot en altres televisions regionals, i ha apuntat que en el cas d 'altres comunitats "es podria fer un tipus de canvi" d'imatges promocionals.