Germanwings augmenta la freqüència amb Mallorca amb un vol més des de Colònia/Bonn

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 8 junio 2010 19:24

PALMA DE MALLORCA 8 Jun. (EUROPA PRESS) -

L'aerolínia de baix cost alemanya Germanwings ha augmentat la seva freqüència amb Palma de Mallorca mitjançant un vol més des de Colònia/Bonn que es realitzarà els dissabtes entre el període comprès entre mitjans del pròxim mes de juliol i fins a finals del mes d'agost.

En un comunicat, l'aerolínia ha informat que amb vista al pròxim hivern Germanwings volarà des de Colònia/Bonn a Tenerife i Gran Canària. Els vols començaran en la primera setmana de novembre del 2010 i es troben ja disponibles en el web www.germanwings.com.

Així, cada dissabte a les 8.40 hores partirà un vol de Germanwings amb destinació a Las Palmas, mentre que els diumenges a les 8.00 hores haurà un vol de l'aerolínia de baix cost al Sud Reina Sofia, Tenerife.

Contenido patrocinado