Gesa Endesa porta a terme una campanya de conscienciació mediambiental dirigida el personal de les centrals de les Balea

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 15 octubre 2008 19:49

PALMA DE MALLORCA, 14 d'octubre (EUROPA PRESS)

El Departament de Sistemes de Gestió Mediambiental de Gesa Endesa porta a terme una campanya de conscienciació en la segregació de residus en les centrals de producció elèctrica de les Balears. La campanya il·lustrada per Pere Joan, que ja es va encarregar de la campanya mediambiental del 2004, s'inclou dins dels programes anuals de formació i sensibilització mediambiental, dirigits a les diverses centrals de producció elèctrica.

Segons un comunicat, aquestes activitats de sensibilització pretenen fugir dels tradicionals cursos de formació en matèria de residus, i aportar un caràcter més innovador en la sensibilització i formació mediambiental.

Així, s'ha elaborat un tríptic explicatiu amb consells pràctics que serà complementat per tres models de cartell d'una mesura de 60x40 centímetres. Es tracta d'una campanya estrictament interna, per tant, només serà per als centres de treball esmentats.

Alhora, els objectius que s'ha plantejat la companyia elèctrica són, sobretot, que d'una manera "fresca i amable", arribi a tots els treballadors el missatge de tres exemples de conductes que han d'evitar-se, tres segregacions dolentes de residus que ja tenen la seva alternativa correcta, perfectament definida i coneguda per tots.

En segon lloc es pretén cridar l'atenció i donar tota una sèrie de consells pràctics a cadascun dels treballadors, sobre la importància que té fer un ús correcte en la segregació de residus, i que, el fet que només una persona faci cas omís de les instruccions al respecte, pot malgastar tot l'esforç de tots els altres companys.

Contenido patrocinado