El Govern proposa una alternativa del traçat del tramvia de Palma que no discorre per la primera línia de platja

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 4 noviembre 2010 15:18

PALMA DE MALLORCA 4 Nov. (EUROPA PRESS) -

La Conselleria de Medi Ambient i Mobilitat ha proposat una alternativa del traçat del tramvia de Palma que no discorre per primera línia de platja, tal com s'havia plantejat al principi, i que travessa l'Autovia de Llevant mitjançant la creació d'un pont.

Aquestes propostes han estat presentades aquest dijous a l'estació Intermodal de Palma, amb motiu del començament aquest divendres del període d'exposició d'informació pública de l'estudi del primer tram de la Fase I del Tramvia de Palma, que tindrà una durada de 45 dies i que s'acabarà el pròxim 31 de desembre. Durant aquest període, es podran presentar les al·legacions que els ciutadans considerin pertinents i aportar els seus suggeriments.

L'alternativa proposta pel Govern preveu que el traçat d'aquesta primera fase del tramvia discorri des de la plaça d'Espanya per les Avingudes fins al carrer Pérez Galdós, per on connectarà amb el carrer Manuel Azaña. Després, continuarà per l'avinguda Mèxic fins a l'autovia de Llevant, que travessarà amb la construcció d'un pont per continuar pel Molinar i arribar fins a l'aeroport.

(HAURÀ AMPLIACIÓ)

Artículos Relacionados

Contenido patrocinado