PALMA DE MALLORCA, 5 Ago. (EUROPA PRESS) -
L'ampliació i remodelació de la planta de facturació a la zona sud de l'aeroport de Menorca va quedar inaugurada aquest matí, finalitzant així les obres de la segona fase de condicionament de l'edifici terminal de l'aeroport de l'illa, que van comptar amb una inversió de 12 milions d'euros.
Amb aquesta actuació, en la qual s'han remodelat 3.852 metres quadrats del total de 10.515 de la zona sud de la planta de facturació de l'aeroport menorquí, aquesta passarà a tenir 22 taulells i un específic per a equipatges especials. En aquesta àrea, es comptarà, a més, amb cafeteria i noves zones d'oficina.
Les primeres companyies que operessin a la zona remodelada seran Spanair, Vueling i Air Europa.
La tercera fase de les obres de remodelació de l'aeroport començarà durant la segona quinzena de setembre, quan es tancarà l'actual zona de facturació per poder remodelar-la. D'aquesta manera, totes les companyies es traslladaran a la nova zona.
Referint-se a la primera fase d'ampliació de l'aeroport de Menorca, va permetre l'ampliació de l'edifici terminal mitjançant la construcció d'un dic amb cinc passarel·les. Es van separar també en dues plantes diferents les operacions de facturació i les d'embarcament de passatgers. Es preveu que la reforma de l'aeroport de l'illa tingui un cost total de 90 milions d'euros.