Sol Meliá reforça la seva expansió nacional amb l'obertura del seu cinquè hotel a Barcelona

Actualizado: miércoles, 16 junio 2010 19:17

PALMA DE MALLORCA, 16 Jun. (EUROPA PRESS) -

Sol Meliá ha anunciat avui l'obertura del nou 'Tryp Condal Mar', un hotel de 178 habitacions ubicat en el districte 22@ de Barcelona, que se suma al portfoli de la companyia sota la fórmula de lloguer, sent la primera incorporació després de l'anunci d'acord amb el líder mundial d'hoteleria Wyndham Hotel Group.

L'hotel, propietat d'Acciona Immobiliària, que ha estat assessorada en aquesta operació per la consultora CB Richard Ellis, es converteix així en el cinquè establiment de Sol Meliá a Barcelona -on ja és present sota les seves marques Meliá, Em by Meliá i Tryp- i consolida el creixement estratègic al mercat nacional de la companyia, pla d'expansió del qual es focalitza en la diversificació de productes que revalorin les seves marques, ha informat la companyia hotelera en un comunicat.

obert l'any 2005, l'hotel té una categoria de 4 estrelles, 178 habitacions exteriors i un total de 14 plantes construïdes en estructura el·líptica sobre una superfície de 13.156 m2. A més, disposa de dos restaurants (buffet i restaurant a la carta Takenomori, de cuina mediterrània i japonesa), lobby bar, piscina i solàrium al terrat, sala de fitness, sauna i cabines de massatge. A més, l'hotel ofereix nou salons paneables per a celebració d'esdeveniments i reunions, amb una capacitat total de 300 persones.

Tryp Condal Mar està ubicat en el districte 22@, el barri més innovador de Barcelona, molt pròxim a la zona de Diagonal Mar (Fòrum) i a 800 metres de la platja. A cinc minuts es localitza el Palacio de Congresos Forum i el CCIB (Centre de Convencions Internacional de Barcelona). L'aeroport del Prat, amb accés directe des de la Ronda Litoral, està a tan sols 20 quilòmetres de l'hotel.

ACORD ESTRATÈGIC AMB WYNDHAM

D'altra banda, Sol Meliá i Wyndham Hotel Group, primer van anunciar fa poc un principi d'acord per a la venda de la marca Tryp, que passarà a formar part del grup nord-americà i que permetrà a Sol Meliá mantenir els hotels en el seu portfoli sota contracte de llicència durant 20 anys prorrogables.

Mitjançant aquesta operació, que espera tancar-se a final d'aquest mes per un import de 43 milions de dòlars, les dues companyies formaran una aliança estratègica per treballar junts en el desenvolupament global de la nova marca 'Tryp by Wyndham', i comercialitzar conjuntament els hotels a través dels seus sistemes centrals de reserves i els seus programes de fidelitat.