Son Cladera tindrà un Centre de Dia per a persones grans dependents

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 24 febrero 2010 19:21

PALMA DE MALLORCA 24 Feb. (EUROPA PRESS) -

El tinent d'alcalde i regidor de l'Àrea de Benestar Social, Participació i Cultura, Eberhard Grosske, va presentar avui el projecte del novè centre de dia de gestió municipal de Palma, que donarà cobertura a les persones dependents majors del barri de Son Cladera.

Així, el centre de dia comptarà amb 30 places i tindrà una superfície de 350m2. La inversió per a aquest equipament és de 593.220 euros que es finançaran a través del fons estatal d'inversió local.

Alhora, el centre estarà obert des de les 8.30 hores fins a les 18.00 hores i la previsió és que el projecte estigui finalitzat el mes d'abril vinent del 2011. Tot i que inicialment només es construirà una planta, el projecte es portarà a terme de manera que, en el futur, es puguin construir a sobre fins a dues plantes més, segons les necessitats que la població del barri plantegi.

El centre de dia estarà destinat a persones grans dependents i oferirà tallers, assistència d'infermeria, activitats socio-rehabilitadores i una atenció professional a usuaris i familiars. Per portar a terme aquestes tasques es tindrà sales polivalents, cuina, menjador, bugaderia, despatxos, un hort de 50 m2, terrassa exterior per fer activitats i aparcament per als cotxes.

Contenido patrocinado