10N.- Les candidates de Más País defensen a Eivissa la regulació dels preus del lloguer perqu siguin "assequibles"

Les candidates de Més País Balears, a Eivissa.
Les candidates de Més País Balears, a Eivissa. - MÁS PAÍS
Europa Press Islas Baleares
Publicado: miércoles, 6 noviembre 2019 17:24

EIVISSA 6 Nov. (EUROPA PRESS) -

Les candidates de Más País Balears al Congrés dels Diputats, Marisa Lucas i Mar Muñoz, han afirmat a Eivissa que volen regular els preus del lloguer i que "siguin assequibles per a tothom".

A l'Illa s'han reunit amb voluntaris per recaptar les necessitats d'Eivissa, destacant el problema de l'habitatge i anunciant les seves intencions de crear una "borsa d'habitatge públic".

Un altre problema que afecta l'habitatge i convivncia, és l'excés d'habitatges d'ús turístic, per la qual cosa les candidates s'han comproms a regular-les de manera que no perjudiquin els residents.

Pel que fa al turisme, Más País ha assegurat a Eivissa que la seva intenció és treballar en la desestacionalizació i diversificació grcies a la transició energtica i la rehabilitació d'habitatges.

Finalment, Lucas i Muñoz han reincidit en la "imperiosa necessitat" d'apostar per una transició ecolgica per aconseguir unes illes completament renovables i autosuficients.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado