22M.- Bauzá assistirà al Comitè Executiu Nacional del PP després d'aconseguir una majoria històrica a Balears

José Ramón Bauzá
EUROPA PRESS
Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 23 mayo 2011 15:07

MADRID, 23 May. (EUROPA PRESS) -

El president del PP de les Balears i futur president de la comunitat, José Ramón Bauzá, assistirà aquesta tarda a Madrid a la reunió del Comitè Executiu Nacional del PP, que presideix el líder nacional de la formació, Mariano Rajoy.

Bauzá assistirà a aquest òrgan de direcció dels 'populars' després d'haver aconseguit una victòria històrica en la comunitat, tenint en compte que el PP ha aconseguit 35 diputats autonòmics, cinc més dels necessaris per arribar a la majoria absoluta.

A més, els 'populars' també han aconseguit recuperar el Consell de Mallorca on María Salom serà la nova presidenta de la institució insular i també han assolit la majoria absoluta a l'Ajuntament de Palma, amb Mateu Isern com a cap de llista.

Al costat d'això, el PP també ha aconseguit la victòria electoral al Consell d'Eivissa i el Consell de Menorca i dirigiran aquestes institucions durant els pròxims quatre anys. A més, a les eleccions locals, els 'populars' també han arrasat al PSOE, que només s'han imposat en sis ajuntaments de les illes.

Contenido patrocinado