La portaveu de Ciutadans a Palma, Eva Pomar, en una imatge d'arxiu. - CIUDADANOS PALMA
PALMA DE MALLORCA, 26 Jul. (EUROPA PRESS) -
La portaveu de Ciudadanos (Cs) a l'Ajuntament de Palma, Eva Pomar, ha lamentat aquest divendres la negativa de l'equip de govern de Cort a la proposta de la formació taronja relativa a que les pujades salarials a alts crrecs del Consistori fossin efectives una legislatura després d'aprovar-se, instant el Govern central a modificar la 'Llei de Bases' per fer-ho possible.
Així ha informat el partit en una nota en la qual la portaveu del partit taronja explica que la mesura pretenia evitar la "decisió antiesttica" d'aprovar pujades salarials de governants al principi de la legislatura.
"En un atac d'egocentrisme propi del seu líder nacional, el senyor Pedro Sánchez, el regidor d'Hisenda, Adrián García, va veure en la nostra proposta regeneradora un atac a les seves polítiques econmiques", ha protestat Pomar, qui considera que "regenerar" les polítiques "no és gens fcil" a causa de les "traves" imposades pel "bipartidisme".
"Aquesta vegada ha estat el PSOE que no volia veure desmuntat el seu quiosquet de sous i alts crrecs, per no espervem que un partit nou com Podem no sigui capa de veure el cansament dels ciutadans", ha insistit Pomar, qui ha avanat que el partit lliurar la proposta als seus representants a Madrid.