El Govern diu que està previst rehabilitar les cobertes de la caserna de la Guàrdia Civil a Palma el 2012 i 1013

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 15 julio 2010 19:48

MADRID 15 Jul. (EUROPA PRESS) -

El Govern espanyol subratlla que la rehabilitació de les cobertes de la caserna de la Guàrdia Civil a Palma està prevista en el pla plurianual d'inversions en infraestructures de seguretat per als exercicis 2012 i 2013, si les disponibilitats pressupostàries ho permeten.

Així ho exposa el ministeri de l'Interior en resposta a la pregunta parlamentària formulada pel senador del PP per les Balears Joan Fageda, qui va sol·licitar informació sobre la previsió de reformes i rehabilitació dels aquarteraments de l'Institut Armat en la comunitat.

En la seva resposta, el departament dirigit per Alfredo Pérez Rubalcaba detalla també al senador que les obres en els generadors de la caserna es van iniciar el maig de l'any passat i es van acabar el desembre d'aquest mateix exercici.

D'altra banda, recorda també que les obres de construcció del nou caserna de Formentera es van iniciar el setembre de l'any passat i està previst que concloguin el març de l'any que ve.

Contenido patrocinado