L'Audiència jutja aquest dimarts a l'acusat d'agredir a la seva parella i als seus fills quan intentaven protegir-la

La Fiscalia demana un total de cinc anys i tres mesos de presó per al processat per cinc delictes de maltractament

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 18 julio 2011 21:15

PALMA DE MALLORCA, 18 Jul. (EUROPA PRESS) -

El tribunal de la Secció Segona de l'Audiència Provincial jutjarà aquest dimarts, a partir de les 10.15 hores, a un jove de 23 anys acusat d'abalançar-se sobre la seva parella quan aquesta li va plantejar trencar la relació, després de la qual cosa va començar presumptament a agredir-li propinant-li diversos cops de puny en presència dels dos fills menors de la dona, als quals també va copejar quan intentaven protegir a la seva mare. Uns fets pels quals la Fiscalia reclama un total de cinc anys i tres mesos de presó per al processat.

En el seu escrit de qualificació provisional, el Ministeri Públic atribueix al reu cinc delictes de maltractament, un d'ells habitual, pels que sol·licita a més de la pena de presó la prohibició que s'aproximi tant a la seva ex companya sentimental com els dos fills a una distància de menys de 500 metres per un període d'onze anys. Alhora, reclama que indemnitzi a la presumpta víctima amb 750 euros per les lesions provocades.

L'acusació postula que l'inculpat, qui es troba ingressat a la presó des de novembre de l'any passat, el dia 1 d'aquest mes va acovardir a la seva ex parella, M.E.M., amb treure-li la vida en el domicili que compartien a Palma, esgrimint-li un ganivet mentre la subjectava i li premia amb un drap pel coll amb el propòsit de menyscabar la seva integritat física.

Dos dies després, en el transcurs d'una nova discussió en la qual ella li havia plantejat tallar la relació que mantenien, va començar a agredir-li i a copejar-li particularment al cap en presència dels dos nens, que llavors comptaven amb cinc i tretze anys, causant-li diverses contusions i hematomes.

A l'interposar-se els dos menors entre l'acusat i la mare per evitar que el suposat agressor continués copejant-li, Iván A.N. va propinar una forta empenta a un dels menors llançant-lo contra un sofà, mentre que a la nena li va donar un cop a l'ull.

Contenido patrocinado