MADRID 19 Jul. (EUROPA PRESS) -
El vicepresident d'Economia, Promoció Empresarial i Ocupació, Josep Ignasi Aguiló, espera que el pla de reequilibri financer de les Balears pugui ser tractat en el pròxim Consell de Política Fiscal i Financera (CPFF), si bé ha remarcat que aquest punt "es veurà en els pròxims dies".
Així ho ha manifestat Aguiló als mitjans de comunicació moments abans de participar a una reunió entre el coordinador nacional d'Economia del PP, Cristóbal Montoro, amb els responsables autonòmics del ram en les comunitats governades pel PP.
El vicepresident del Govern ha assenyalat que l'esmentat pla es fonamenta sobretot en dues direccions, augmentar l'eficiència de l'administració de la comunitat i aprofundir en els criteris d'austeritat.
A més, va comentar que aquesta reunió pretén precisament que l'"austeritat" i l'"eficiència" al sector públic siguin la "bandera" de totes les comunitats.
D'altra banda, Aguiló ha explicat també que aquesta trobada persegueix treballar en "mecanismes de col·laboració" entre les comunitats dins de la parcel·la econòmica, perquè el país "pugui tirar endavant".