PALMA DE MALLORCA 11 Ene. (EUROPA PRESS) -
Durant l'any passat van visitar el Museu d'Art Modern i Contemporani de Palma, Es Baluard, un total de 378.267 persones, cosa que representa un creixement del 16,3% en relació amb 2009.
Els mesos de major concurrència han estat setembre, amb 51.214 visitants, i agost (40.800), i la jornada amb més trànsit per les sales del museu ha estat la del 16 de setembre, quan amb ocasió la "Nit de l'Art" 6.436 persones es van acostar a Es Baluard, dos mil més que l'any passat, segons ha informat avui en un comunicat.
Així, l'any passat el centre d'art va acollir exposicions com la de Juan Uslé 'Nusos i rizomes', 'Transformacions', i la mostra 'Lou Reed. Romanticisme', entre d'altres.
A més, Es Baluard ha fet durant 2010 diverses activitats culturals entre els quals destaca el Festival NeoTokyo, ArtFutura, els concerts de Cambra de l'Orquestra Simfònica de Balears, el Dia Internacional dels Museus i els tallers de fotografia impartits per Graciela Iturbide i Alberto García-Alix.