La CAEB i el Ministeri d'Educació incentiven als professors universitaris a promoure la mobilitat d'alumnes

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 3 junio 2010 17:27

PALMA DE MALLORCA 3 Jun. (EUROPA PRESS) -

La Confederació d'Associacions Empresarials de Balears (CAEB) i el Ministeri d'Educació, amb la col·laboració de la Universitat dels Illes Balears (UIB), va organitzar avui, en el marc de la 'Jornada Informativa sobre Noves oportunitats de mobilitat per al professorat', la Sessió informativa sobre Programes Erasmus Pràctiques i Leonardo da Vinci.

Així, la sessió va comptar amb la presència de la directora de l'Oapee, Encarnación Cuenca, organisme adscrit al Ministeri d'Educació que coordina els Programes d'Aprenentatge Permanent Europeus Leonardo da Vinci i Erasmus Pràctiques que la CAEB gestiona.

Així, Cuenca ha explicat les novetats sobre els programes Leonardo da Vinci i Erasmus Pràctiques, i va contestar totes aquelles preguntes que el professorat ha tingut sobre els programes i les noves necessitats de l'alumnat. A la sessió, la CAEB va instar als professors a incentivar la mobilitat dels estudiants, amb el propòsit que adquireixin a l'estranger habilitats que beneficiaran la seva carrera professional i la productivitat de les empreses i de la societat.

Les beques Erasmus pràctiques estan dirigides a estudiants de la UIB, la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Escola Superior de Disseny de les Illes Balears, mentre que les Beques Leonardo da Vinci, es destinen a un col·lectiu molt més ampli que comprèn tant a titulats universitaris com titulats de formació professional i ocupacional, i a treballadors tant actius com desocupats amb experiència laboral prèvia.

Al llarg de tots aquests anys, amb el suport de l'OAPEE, la CAEB ha gestionat més de 600 beques, constatant la gran demanda per part de la societat balear.

Contenido patrocinado