Coinga guanya el premi a la millora campanya publicitària en català que atorga el Consell de Menorca

Actualizado: jueves, 23 diciembre 2010 18:29

MENORCA, 23 Dic. (EUROPA PRESS) -

El conseller de Cultura, Patrimoni, Educació i Joventut, Joan Lluís Torres, ha lliurat aquest dijous a Coinga el premi a la millor campanya publicitària en llengua catalana promoguda per les empreses de Menorca durant el 2010, un guardó dotat amb 3.000 euros.

El jurat ha valorat el contingut, la innovació, l'originalitat i el disseny dels textos i els documents audiovisuals presentats.

En aquest sentit, Torres ha subratllat que la proposta de Coinga ha sobresortit sobre les dues altres presentades en el capítol de l'ús de la llengua catalana i les referències a la cultura pròpia, que s'han valorat criteris com la correcció lingüística, el compromís de l'empresa amb la llengua o l'ús de referents propis de la comunitat lingüística i cultural.

Alhora, el conseller ha valorat molt positivament l'ús dels elements publicitaris de la campanya de Coinga, un àmbit en el qual el jurat ha valorat l'abast de la campanya, la innovació, l'originalitat i el disseny del producte.

El jurat que ha resolt concedir el premi a Coinga estava integrat pel conseller de Cultura, els directors insulars d'Educació i Joventut i d'Economia, representants de les empreses de publicitat i disseny de Menorca, una tècnica del Servei d'Assessorament Lingüístic del Consell, així com membres de PIME i de la Associació de Joves Empresaris.

La institució insular ha impulsat aquest premi amb l'objectiu de donar suport a a l'empresariat menorquí perquè incorpori la llengua catalana en la publicitat dels seus productes i serveis, ha matisat Torres.