Consell.- María José Suasi serà la nova secretaria general de la Conselleria de Salut i Consum

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 18 junio 2010 20:42

PALMA DE MALLORCA, 18 Jun. (EUROPA PRESS) -

L'exdirectora general d'Agricultura i Pesca, Maria José Suasi serà la nova secretaria general de la Conselleria de Salut i Consum, una plaça que estava desocupada fins ara, segons va comunicar avui a la premsa la portaveu del Govern, Joana Barceló, qui va donar a conèixer els acords aprovats pel Consell de Govern.

Suasi va néixer a Palma i és llicenciada en Veterinària per la Universitat de Saragossa. A més d'haver estat directora general d'Agricultura i Pesca, ha desenvolupat altres càrrecs en l'Administració Pública, com el departament de veterinària del sector sanitari d'Eivissa i Formentera, de la Direcció General de Salut Pública i Participació entre 1993 i 1994 i al dels serveis centrals d'aquesta direcció general entre 1994 i 1999.

Alhora, ha estat cap de negociat de Sanitat Animal del Servei de Ramaderia, de la Direcció general d'Agricultura, en 1999 i responsable del seguiment de projectes de l'Ajuntament de Calvià entre 1999 i 2001.

També ha estat tècnica de Seguretat Alimentaria de la Dirección General de Salut Pública i Participació entre 2001 i 2004. Un altre dels càrrecs que ha desentelat ha estat el de directora gerent de l'Institut de Biologia Animal de les Balears entre 2007 i 2008.

D'altra banda, és membre del comitè científic assessor de la Federació de Races Autòctones Espanyoles des de 2007 i responsable de Seguretat Alimentària a la comissió de formació contínua de la Direcció general de Salut Pública i Participació de la Conselleria de Salut i Consum des de 2002.

Contenido patrocinado