Els 1.500 treballadors de l'IMAS podran consultar informació sobre els seus contractes i expedients en una nova web

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 23 junio 2010 16:39

PALMA DE MALLORCA 23 Jun. (EUROPA PRESS) -

L'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS) del Consell de Mallorca ha habilitat una pàgina web en la qual els seus 1.500 treballadors podran accedir a la informació referent als seus contractes, expedients personals i relació dels llocs de treball de la institució amb la finalitat d'organitzar i gestionar la plantilla a través d'internet i dotar-la així de certa transparència.

Segons ha anunciat avui a la presentació d'aquesta eina el conseller insular de Benestar Social i president de l'IMAS, Jaume Garau, la pàgina, 'Portal de Personal', és un instrument de consulta i de formació per als treballadors, que a partir d'ara podran accedir a totes les dades relacionades amb la seva experiència professional dins d'aquesta entitat a través de la xarxa.

Garau ha assegurat que a més "era molt necessari posar ordre" i saber "on estava cada persona" ja que al començar la legislatura existia una diversitat "enorme" de contractacions, torns i situacions laborals "sense una eina de gestió informàtica del personal", per la qual cosa aquesta web té també l'objectiu de contribuir a la gestió i coordinació dels recursos humans.

Per la seva banda, el cap d'informàtica de l'IMAS, Joan Miquel Escales, ha explicat que, entre d'altres coses, els treballadors podran accedir a la seva nòmina a través del web, mitjançant una aplicació que està operativa des del 2009 i que ha permès estalviar uns 50.000 euros al deixar d'imprimir les nòmines en paper.

Alhora, els treballadors podran tramitar en aquest portal les sol·licituds per accedir a cursos formatius i els certificats de registre de personal més habituals, així com suggeriments, queixes i incidències relacionades amb qualsevol dels conceptes citats anteriorment.

CONCURS DE TRASLLAT

El president de l'IMAS i la gerent de la institució, Teresa Suárez, van presentar també avui el primer concurs de trasllats del personal, que afectarà a 360 funcionaris i els facilitarà la mobilitat a altres llocs de treball de l'Institut.

En total, surten a concurs 69 llocs de treball vacants o en comissió de serveis, que s'adjudicaran segons el barem de mèrits aprovat per unanimitat per les organitzacions sindicals de la Taula Sectorial de Negociació de l'IMAS.

Suárez ha remarcat que des de la creació de l'entitat el 2004 no s'havien convocat mai unes oposicions ni s'havia portat a terme cap concurs de trasllat. Actualment, el 70% dels treballadors de l'IMAS són interins.

Contenido patrocinado