Formentera treballarà per augmentar la presència de turistes anglesos a l'illa

Actualizado: lunes, 9 noviembre 2009 18:53


FORMENTERA, 9 Nov. (EUROPA PRESS) -

La Conselleria de Turisme del Consell de Formentera ha iniciat el seu primer dia a la fira World Travel Market de Londres amb un esperit optimista, malgrat la conjuntura econòmica que està vivint Anglaterra actualment, i amb l'objectiu d'incrementar la presència de turistes anglesos en la menor de les Pitiüses.

Així, l'objectiu del Consell de Formentera és continuar amb les campanyes promocionals que s'estan fent amb els touroperadors britànics, ja que es tracta d'un mercat "susceptible de creixement" donades les bones connexions aèries amb Eivissa.

Segons ha recordat el Consell en un comunicat, la presència anglesa a Formentera és minoritària (representa un 5% del total de visitants) tenint en compte que l'illa no és un destí preferent pels turistes britànics, que es decanten per Menorca. Així i tot, existeix un sector que visita Formentera pels seus "atractius naturals", de manera que la Institució Insular continuarà incidint en aquesta línia promocional.

El responsable de promoció turística, Carlos Bernús, ha destacat la bona acollida dels nous cartells promocionals per a la temporada 2010, i ha destacat la importància de fomentar noves línies de col·laboració per mantenir i augmentar el percentatge actual de turisme britànic.

D'igual forma, es continuarà incidint en campanyes conjuntes amb gestors de viatges i companyies aèries com Lastminute.com o Ryanair, que té una gran freqüència de vols amb Eivissa durant els mesos d'estiu.

Des de la Conselleria de Turisme es va portar a terme al mes d'agost una campanya en el portal d'internet Lastminute.com dirigida al mercat alemany i anglès, que va comptar amb una bona acollida per part del turisme britànic amb 14.591 visites a través del bàner de Formentera.

Tot i que el mercat alemany es va mostrar més interessat en el destí, el sector anglès va donar millors resultats en les reserves, amb un increment de gairebé un 700% més respecte a l'any 2008.