La Guàrdia Civil deté a un home per vendre per Internet un tractor inexistent a un veí de Sa Pobla

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 12 abril 2011 22:15

Al detingut se l'imputa un delicte d'estafa mitjançant Internet

PALMA DE MALLORCA, 12 Abr. (EUROPA PRESS) - --

Agents de la Guàrdia Civil del municipi sevillà Las Cabezas de San Juan han detingut a un veí de la població per un suposat delicte d'estafa mitjançant Internet. A les dependències del citat municipi es va presentar un veí de Sa Pobla (Mallorca), denunciant que havia estat objecte d'una estafa, segons ha informat l'Institut Armat en un comunicat.

Segons ha assenyalat el denunciant, després d'haver comprat en una pàgina Web un tractor verd d'una coneguda marca, s'havia desplaçat a Sevilla per recollir el vehicle. "El venedor havia de recollir-lo a l'Aeroport de Sevilla i portar-lo a Carmona, on suposadament estava el tractor", ha explicat sobre aquesta qüestió.

En veure que el venedor no acudeix a la seva cita, el denunciant es trasllada a Carmona i es dirigeix a l'oficina de correus on havia enviat un senyal de 500 euros per la compra del tractor. "En l'esmentada oficina li diuen que han cobrat els diners a la sucursal de Las Cabezas de San Juan". Per això, la víctima es dirigeix a dependències de la Guàrdia Civil de Las Cabezas de San Juan i denuncia els fets.

Davant tals fets, la Guàrdia Civil realitza diferents indagacions i aconsegeix identificar al suposat autor del delicte, que es requerit perquè es presenti a dependències de la Guàrdia Civil de Las Cabezas de San Juan. Una vegada allà, és detingut J.G.R. de 30 anys, per un suposat delicte d'estafa a través d'Internet i és posat a disposició judicial.

Contenido patrocinado