ING Direct obre una nova oficina a Palma en el marc del seu pla d'obertura de 25 sucursals pròpies a tot Espanya

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 2 febrero 2011 19:34

PALMA DE MALLORCA, 2 Feb. (EUROPA PRESS) -

ING Direct ha obert aquesta tarda una nova oficina a Palma, concretament, a l'Avinguda de Gabriel Alomar i Villalonga, número 2, convertint-se així a la primera del seu pla d'obertura de 25 sucursals pròpies en les principals ciutats espanyoles al llarg del primer semestre d'aquest any.

Durant l'obertura d'aquesta oficina, el director de la Xarxa d'Oficines de ING Direct Espanya, Daniel Llano, ha explicat que la nova sucursal es caracteritza per una "clara orientació" al client, "tant pel seu disseny com pel seu funcionament, i li permetrà elegir la forma de relacionar-se amb el banc, fins i tot d 'aquí a l'oficina".

"Volem revolucionar el model d'oficina bancària, ja que el el nostre no existeix al mercat espanyol i és completament diferencial, perquè està pensat per i des del client", ha ressaltat Pla, qui ha apuntat que un de cada deu llars de les Balears és client de ING Direct, de manera que "aquesta província es troba entre els 15 principals mercats estratègics del banc a Espanya".

Així, ha revelat que l'entitat gestiona fons per valor de 375 milions d'euros a Balears, gràcies a les operacions dels més de 30.000 clients amb els quals compte el banc en aquesta Comunitat Autònoma.

Per productes, ha detallat que el compte Nòmina és un dels quals més contracten els balears, els qui, segons ha subratllat, s'ubiquen en la dècima posició en volum de clients per als que ING [Direct] és el seu banc principal.

D'altra banda, Pla ha ha explicat que, gràcies a la nova sucursal, els ciutadans de Palma podran gaudir d'un gestor automàtic de torns per evitar les cues i esperes, així com de terminals amb connexió a Internet i telèfons per a contactar amb el banc.

"Elements com les taules circulars per atendre als clients de tu a tu i de manera pròxima, les pantalles giratòries que els permeten veure la informació quan estiguin sent atesos o canals d'entreteniment per a l'espera, garanteixen una excel·lent experiència de client", ha recalcat.

En aquesta línia, ha manifestat que ING Direct sap que els seus clients aprecien l'"eficàcia, la rapidesa i la comoditat" quan tracten amb aquesta entitat financera, però també la "proximitat, la transparència i l'amabilitat", pel que ha dit que això és el que se'n van a trobar en les oficines, fet que suposa "un clar reflex de la nostra forma diferent de fer banca".

CAIXERS EXCLUSIUS PER A CLIENTS

Alhora, ha afegit que dins de la nova sucursal hi ha caixers exclusius per a clients que permeten fer disposicions i també ingressos d'efectiu de manera "ràpida i senzilla" sense necessitat d'utilitzar la targeta. D'altra banda, ha indicat que també té caixers exteriors de la xarxa 4B amb tots els serveis habituals.

Pla ha informat que ING Direct ha decidit sumar aquesta xarxa d'oficines als seus anteriors canals (telèfon i internet), amb l'objectiu principal d'oferir als clients "atenció presencial en aquells moments en els quals precisin d'un major assessorament".

Tot i això, ha precisat que el model de banca "eficient" de ING [Direct] segueix sent el mateix, ja que els seus clients operen majoritàriament a través del telèfon i internet i només l'1 % de les transaccions es realitza en oficines.

Contenido patrocinado