Eivissa 13 May. (EUROPA PRESS) -
L'Institut Balear de Turisme (Ibatur), a través del conveni que té amb el Consell de Formentera i l'operador turístic Soltour, invertirà 216.000 euros per a la promoció de la Pitiüsa menor al mercat espanyol i portuguès. Es tracta d'una campanya conjunta que va arrencar l'abril i estarà en funcionament fins a finals d'estiu.
El cap de promoció turística de Formentera, Carles Bernús, ha assenyalat aquest matí que en la Conselleria de Turisme han detectat l'arribada de "visitants lusitans amb un alt poder adquisitiu". Aquest és el principal motiu, segons Bernús, perquè el Consell decidís apostar per aquest mercat.
Alhora, la campanya també estarà dirigida al mercat espanyol, per això es promocionarà Formentera en diferents Comunitats Autònomes del país. Bernús ha apuntat que "incidirem en el turisme nacional, sobretot a les zones de Catalunya, Llevant i el centre de la península perquè es tracta de visitants que vénen molt en l'època de maig, setembre i octubre, tot i que també en temporada alta". Bernús ha manifestat que és important continuar amb la promoció en un mercat que és menys estacional que altres tradicionals de l'illa com l'italià.
La campanya preveu la inclusió de publicitat en revistes especialitzades d'Espanya i Portugal; màrqueting en la via pública a través d'autobusos i tanques publicitàries; anuncis en mitjans de comunicació electrònics així com la inserció de publicitat en els fullets promocionals de Soltour i pòsters per a agències de viatges.