Mallorca entra en el selecte club 'Assaboreix Espanya' per a la promoció gastronòmica de l'illa

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 17 febrero 2011 15:44

La consellera insular de Turisme, Isabel Oliver, destaca que l'illa es situa en els primers llocs al mapa gastronòmic nacional

PALMA DE MALLORCA, 17 Feb. (EUROPA PRESS) - -

Mallorca s'ha incorporat en el selecte club 'Assaboreix Espanya', un projecte que té com a objectiu principal promocionar el turisme gastronòmic de l'illa, i que significa entrar a formar part d'una xarxa que inclou altres onze destinacions d'àmbit nacional.

D'aquesta manera, sota la marca 'Assaboreix Mallorca' l'illa es converteix en un destí gastronòmic de primer ordre i suposa la integració dels recursos de l'oferta gastronòmica mallorquina com un valor afegit a la riquesa de l'illa com un destí turístic.

L'intens treball desenvolupat pel departament d'Economia i Turisme del Consell de Mallorca, en col·laboració amb l'Associació Empresarial de Restauració de Mallorca (CAEB), com a part de la Federació Espanyola d'Hostaleria i Restauració (FEHR), ha fet possible que Mallorca es posicioni com una dels destins gastronòmics més atractius del país.

Així ho ha anunciat aquest dijous la consellera insular d'Economia i Turisme, Isabel Oliver, en una roda de premsa per donar a conèixer la importància que representa l'acceptació de Mallorca dins del club de producte 'Assaboreix Espanya', tenint en compte que "la gastronomia es presenta com un dels elements importants a l'hora d 'elegir un destí", ha apuntat.

'Assaboreix Mallorca' situa a l'illa en els primers llocs al mapa gastronòmic espanyol, ha remarcat Oliver, qui s'ha mostrat convençuda de l'"èxit" que representa aquest projecte "per als productors, cuiners, restauradors, i també per als turistes que vinguin aquí de vacances".

Per la seva banda, la presidenta de l'Associació de Restauració de CAEB, Pilar Carbonell, ha destacat la "singularitat i riquesa" de Mallorca, al disposar d'una "tradició, cultura, creativitat, innovació i d'un sector ampli de productes que ofereix el camp" que la fan atractiva per al turisme.

ACTUACIONS A CURT TERMINI

Així, el pla de treball per desenvolupar el producte gastronòmic se centrarà en quatre eixos: la creació i millora del producte Destinació Gastronòmic; la promoció i la comercialització de la Destinació Gastronòmica; un pla de formació i sensibilització i un sistema de garantia de qualitat dels establiments adherits a la marca 'Assaboreix Mallorca'.

En aquest sentit, la directora insular de Promoció Econòmica, Luz Iglesias, ha concretat les iniciatives que es portaran a terme a curt termini entre les quals figuren la creació d'una pàgina web amb localització geogràfica, la definició de rutes integrades, el posicionament en les xarxes socials, la promoció de la marca en diversos àmbits i una campanya de publicitat en revistes especialitzades, entre d'altres.

Contenido patrocinado