Margalida Moner, nova gerent de la Fundació Teatre Principal

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 25 julio 2011 17:24

PALMA DE MALLORCA 25 Jul. (EUROPA PRESS) -

Margalida Moner ha estat proposta aquest dilluns nova gerent de la Fundació Teatre Principal durant la constitució de la nova junta de patrons, en què el PSOE i el PSM-IniciativaVerds-Entesa per Mallorca han votat en contra del cessament del passat gestor, Guillem Román.

Així, Moner serà proposta la setmana que ve en el càrrec durant la reunió del Patronat, que aquest dilluns a més ha nomenat als nous representants insulars de l'entitat.

A la comissió han acudit els populars Antoni Mesquida, Isabel Llinàs, Margalida Ginard, María Magdalena Gual García; així com Jaume Garau i Melchora Gómez per part del PSIB; i Joan Font per part del PSM. A més, han assistit la presidenta de la Fundació i el seu vicepresident, Maria Salom i Joan Rotger i els representants del Govern i Ajuntament de Palma -el cap de Cultura, Miquel Àngel Lladó, i el regidor de Cultura i Esports, Fernando Gilet-.

D'altra banda, al llarg de la reunió s'ha nomenat a l'administradora, Eva Martínez, perquè així es puguin pagar les nòmines del mes de juliol als treballadors.

IRREGULARITATS

Rotger ha assegurat després de la reunió la intenció del nou patronat de resoldre el contenciós del passat legislatura i gestionar l'actual reclamació d'un milió 700 mil euros per part de la UTE.

D'altra banda, Rotger ha assegurat que ara es "centraran" a analitzar en profunditat els expedients de les obres, els informes tècnics i les diferents deficiències per portar a terme una reclamació judicial a les empreses Dagrados i Melchor Mascaró, després de saber-se que hi ha tasques que els han estat certificats i no executats en les obres de reforma que es van portar a terme al teatre Principal.

Davant de la sentència judicial que certifica l'embargament dels comptes de la institució, Rotger assegura que actuaran "amb responsabilitat" i que "acaten" la resolució judicial, pel que iniciaran tràmits per complir-la, tot i que reconeix que no hi ha fons per pagar la xifra que demanda la sentència.

Contenido patrocinado