Meliá s'alia amb Air Europa i Avis per millorar el seu programa de fidelització per a agents de viatges

Nueva Imagen Corporativa Meliá
EUROPA PRESS
Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 6 junio 2011 17:37

MADRID, 6 Jun. (EUROPA PRESS) -

Meliá Hotels International ha renovat el seu programa de fidelització per a agents de viatges i meeting planners, gràcies a un acord de col·laboració estratègic amb Air Europa i Avis com socis preferents en el marc del seu procés de millora i renovació d'aquest tipus de productes, ha informat la cadena mallorquina.

En els últims mesos, la companyia, que comença una nova camí sota una nova marca corporativa, ha llançat també el programa 'mas corporate' per pimes i autònoms.

El director de Vendes de Meliá Hotels International, José María Dalmau, ha destacat que amb la incorporació d'Air Europa i Avis com socis la cadena dóna "un nou impuls" al programa de fidelització obrint així "un nou ventall de possibilitats".

Per la seva banda, el sotsdirector general d'Air Europa, José María Hoyos, ha subratllat que participar en el programa "s'emmarca en la política d'atencions que la companyia manté amb els agents de viatge" als quals considera "professionals imprescindibles en la cadena de valor del sector turístic".

El conseller delegat d'Avis Espanya, Massimo Marsili, ha confiat que els professionals del sector minorista apreciïn el valor afegit que els ofereix aquest programa en uns moments de "gran competència" on les estratègies orientades a augmentar la fidelització "són adequades".

MILLORES DEL PROGRAMA.

Amb la renovació del programa de fidelització, els titulars de 'mas amigos' podran acumular punts per cada reserva feta als hotels del grup, en vols d'Air Europa i de lloguer de cotxes d'Avis, així com canviar aquests punts per nits d'hotel, vols, lloguer de cotxes, regals i fins i tot, com a novetat, diners en metàl·lic.

L'actualització del programa inclou entre uns altres avantatges 'late check out' fins a les 14 hores en hotels Meliá, descomptes en restaurants a la carta i Yhi Spa i tarifes especials amb descomptes de fins al 40% sobre la millor tarifa disponible.

En vols d'Air Europa, la facturació en el taulell 'Business' i 10 quilos extra d'equipatge sense càrrec en canvi de punts.

De lloguer de cotxes d'Avis, 'upgrade' a categoria superior en redempció de punts i un 10% de descompte sobre tarifes en lloguers particulars.

Per beneficiar-se de tots aquests avantatges, els agents de viatge i meeting planners hauran de donar-se d'alta en el programa a través del web (www.mymasamigos.com).

Fundada en 1956 a Palma de Mallorca (Espanya), Meliá Hotels International disposa de més de 350 hotels i una oferta de 87.000 habitacions que opera sota les marques: Gran Meliá, Meliá, EM, Innside, Tryp by Wyndham, Sol i Paradisus.

Contenido patrocinado