La Policia no detecta cap irregularitat en el paracaigudes sinistrat tot i que està en espera de diversos informes

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 6 julio 2011 20:21

PALMA DE MALLORCA 6 Jul. (EUROPA PRESS) -

El Grup d'Homicidis de la Policia Nacional no ha detectat irregularitat ni anomalia algunes en el paracaigudes que diumenge passat es va estavellar, amb les seves dues usuàries a bord, contra una palmera en s'Arenal després de trencar-se el cap que unia l'atracció a una llanxa.

Així ho han informat fonts de la investigació a Europa Press, que han asseverat que les indagacions portades a terme pels agents al voltant al sinistre no han revelat res anormal pel que fa als permisos, l'assegurança del qual disposa l'atracció aquàtica i el seu estat, de manera que de moment es descarta que vagi a determinar-se la implicació dels responsables de l'activitat.

En qualsevol cas, han precisat que la Policia està pendent dels informes que de manera paral·lela s'han encarregat a tècnics del Govern i que també se centren a descobrir possibles irregularitats en el servei així com a detectar desperfectes a l'estat d'arnesos i caporals, hipòtesis que fins ara han quedat rebutjades.

(HAURÀ AMPLIACIÓ)

Contenido patrocinado