PALMA DE MALLORCA, 21 de febrer (EUROPA PRESS)
El delegat del Govern central a Balears, Ramón Socias, ha assegurat que el líder de l'oposició i candidat del PP a les Eleccions Generals, Mariano Rajoy, és recordat per "mentir" els espanyols durant la jornada de reflexió dels últims Comicis, així com per les conseqüències mediambientals de l'enfonsament del vaixell 'Prestige' davant de les costes gallegues.
Així ho ha manifestat avui Sòcies, durant l'acte de presentació de 15 nous cotxes patrulla per a la Direcció Provincial de la Policia Nacional a Balears, en resposta a les declaracions realitzades ahir per Rajoy, en el curs de la seva visita a Balears, en les que va acusar l'actual president del Govern central, José Luis Rodríguez Zapatero, de no haver realitzat inversions a les illes durant aquesta Legislatura.
Concretament, davant de les acusacions que el líder 'popular' va llançar contra Zapatero d'incomplir els convenis d'infraestructures, el delegat va suggerir que Rajoy no li mereix "credibilitat", i va recordar que quan va estar en el Govern es "va distingir" per un "fet insòlit en la Democràcia", com és "manipular informació des d'un mig públic" el dia anterior als últims Comicis, referint-se indirectament als atemptats de l'11-M.
Més encara, Ramón Socias també va rememorar el moment en què Rajoy, en qualitat de ministre de l'Interior, un altre cop "va manipular" informació dirigida als ciutadans relativa a l'enfonsament del petrolier 'Prestige', després d'assegurar que del peci del vaixell únicament sorgien uns "filets de plastilina" que no revestien gravetat, tot i que després s'ha produït una marea negra.