Sol Meliá reforçarà la seva presència a Indonèsia amb l'obertura d'un nou hotel en 2013

Meliá Adhiwangsa Surabaya
SOL MELIÁ
Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 21 marzo 2011 15:49

MADRID 21 Mar. (EUROPA PRESS) -

Sol Meliá ha signat un contracte per a un nou hotel a Indonèsia, el Meliá Adhiwangsa Surabaya, amb el qual reforça la seva presència a la regió l'Àsia-Pacífic, on tindrà cinc establiments, un dels mercats focus de la seva expansió des que anunciés la seva estratègia d'internacionalització.

L'hotel, propietat del grup de desenvolupament immobiliari Bukit Darmo Property, s'incorporarà a la cartera de Sol Meliá sota contracte de gestió, de manera que la cadena mallorquina eleva a cinc els seus establiment a Indonèsia.

La cadena de la família Escarrer ha obert el seu primer hotel fora d'Espanya a Indonèsia fa 25 anys, el Meliá Bali, iniciant així el seu procés d'internacionalització que avui torna a situar a la regió l'Àsia-Pacífic la seva estratègia d'expansió per als pròxims anys.

L'hotel, que obrirà les portes en 2013, estarà localitzat en Surabaya, segona ciutat més important d'Indonèsia a la costa nord de l'illa de Java, i formarà part d'un gran complex d'oci que inclou un centre comercial i un camp de golf ja oberts al públic.

El nou establiment disposarà de 300 habitacions i completarà la seva oferta amb un centre de spa, piscina, àrea infantil, dos restaurants, espais per a la celebració d'esdeveniments i reunions, a més del camp de golf.

La cadena ha destacat que l'illa de Java s'ha convertit en un important centre industrial i de negocis, amb un ritme de creixement econòmic i d'increment de viatgers "molt favorable" per al sector hoteler.

El desembre del 2009, Sol Meliá va inaugurar el seu primer hotel a la Xina, el Gran Meliá Xangai, reforçant a més la seva estructura corporativa a l'àrea. Fa menys d'un mes, la companyia va anunciar també una aliança estratègica amb el primer grup hoteler de la Xina, Jin Jiang, per donar suport al desenvolupament de Sol Meliá en el gegant asiàtic.

Amb tot això, l'hotelera espanyola s'està preparant per créixer exponencialment a Àsia, la regió amb major previsió de creixement turístic, segons els indicadors de la indústria.

Sobre aquesta qüestió, el vicepresident i conseller delegat de Sol Meliá, Gabriel Escarrer, ha destacat l'interès "creixent" d'Indonèsia. "A més de ser un pol principal de desenvolupament, els destins turístics d'Àsia-Pacífic, com Indonèsia, són destinacions preferents per als viatges de ciutadans xinesos a l'exterior, que s'incrementen de manera exponencial any rere any", ha assegurat.

Contenido patrocinado