MADRID 12 Jun. (EUROPA PRESS) -
Sol Meliá i TUI Alemanya han creat un manual de vendes conjunt de de cara a donar a conèixer els hotels de la cadena mallorquina en destinacions de llarga distància i que serà distribuït entre més de 5.000 agents de viatges alemanys, segons ha informat avui l'hotelera.
El document oferirà informació detallada sobre les marques de la cadena, l'oferta dels establiments a Amèrica i l'Àsia, així com detalls de les seves instal·lacions i prestacions, dins del catàleg de TUI.
El manual anirà acompanyat d'un DVD amb els vídeos dels diferents establiments i serveis, per al que s'ha seleccionat 33 dels millors establiments de la cadena en el segment de llarga distància.
L'elaboració d'aquest manual, el primer que elabora la companyia mallorquina i el primer creat per TUI amb una companyia hotelera, s'emmarca en la col·laboració existent entre l'operador turístic alemany i la cadena hotelera en matèria de màrqueting i promoció.