Ajuntament de Palma s'acosta als residents mitjançant l'obertura de la primera Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 10 diciembre 2009 18:58

PALMA DE MALLORCA 10 Dic. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Palma va inaugurar avui en Pere Garau, el barri "més poblat de Palma", la primera Oficina d'Atenció a la Ciutadania acostant així l'administració als veïns de la zona, els qui, a partir d'ara, no s'hauran de desplaçar per fer diferents tràmits com donar-se d'alta en el padró o canviar el seu domicili.

Durant l'acte, l'alcaldessa, Aina Calvo, va posar èmfasi que aquesta nova oficina afavoreix la "descentralització" de les gestions així com una atenció de major qualitat als veïns. La primer edil també va detallar que les obres s'han realitzat a càrrec del Fons Estatal d'Inversió Local amb un pressupost de més de 127.000 euros.

Per la seva banda, el regidor de Funció Pública, José Hila, ha indicat que la nova infraestructura de 253 metres quadrats integra tres serveis municipals diferents com són el padró, els notificadors i la unitat integrada d'atenció al públic.

Fila també ha assenyalat que, des d'ara, els veïns de la barriada podran presentar des de la nova infraestructura diferents documents tant per al Govern com per a l'executiu central.

La nova oficina està ubicada al número 9 del carrer Pere Llobera i posseeix sis punts d'atenció al públic. Aquesta permetrà descongestionar centres com els d'Avingudes i "comença el camí per descentralitzar" les gestions relacionades amb el padró. En aquest sentit, cal destacar que el novembre 8.536 persones van acudir a la Secció de Població i Demarcació Territorial de Santa Eulàlia per tramitar alguna qüestió.

En concret, l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania oferirà serveis d'informació general i fiscal, registre general, població i, finalment, altres serveis com la targeta ciutadana.

Contenido patrocinado