Banca March defensa la sostenibilitat del seu model de negoci

L'entitat estreta els seus llaos amb la comunitat acadmica a través de la revista 'Global Policy'

Banca March redueix un 40% el benefici en 2018 per menys atípics per aconsegueix rcord en l'activitat bancria
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: martes, 11 junio 2019 18:36

   MADRID, 11 Jun. (EUROPA PRESS) -

   Banca March, l'única entitat bancria de propietat 100% familiar a Espanya, ha defensat el seu model de negoci i la seva sostenibilitat en el procés de transformació tecnolgica, enfront de les estratgies de la rendibilitat de curt termini, tal com ha explicat la seva vicepresidenta, Rita Rodríguez Arrojo.

   "En 2016, vam emprendre un procés de transformació per preparar l'entitat davant els reptes que la tecnologia, la regulació i els nous competidors ens enfronten, per sense moure'ns un pex de la nostra filosofia centenria i singular", ha detallat Rodríguez Llano en la trobada 'Millors prctiques i govern corporatiu en el sector bancari', celebrat a Madrid.

    "Seguim fidels al nostre model de negoci especialitzat, conservador en riscos i basat en unes rtios fonamentals de liquiditat i solvncia al capdavant del sector a escala europea", ha detallat la vicepresidenta de Banca March, que ha apostat per "prioritzar el model de negoci i la seva sostenibilitat" enfront de la "rendibilitat de curt termini".

    L'entitat cerca "el creixement conjunt amb tots els grups d'inters, que aporti valor no només a accionistes, sinó també als professionals que treballen en ell, als clients i a la societat en general", ha detallat la vicepresidenta de Banca March.

LLAOS ACADMICS

   En la trobada, acadmics i experts en l'mbit financer van presentar treballs sobre els desafiaments del sector bancari en rees com la supervisió bancria, la remuneració d'executius i el bon govern; la cultura bancria i lideratge; la gestió del risc i el comportament; la regulació i supervisió; les 'fintech' i tendncies tecnolgiques en el sector bancari, entre d'altres.

   "Estem convenuts de l'alt valor de les aportacions que la comunitat acadmica pot fer al sector financer", ha assenyalat Rodríguez Arrojo, que ha animat als investigadors a donar "llum per a un sistema econmic més sostenible i integrador".

   Banca March, en collaboració amb la revista Global Policy, va llanar al maig una convocatria per a la presentació de treballs acadmics, que s'inclouran en un suplement especial de la revista, previsiblement al desembre.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado