PALMA DE MALLORCA, 17 Jun. (EUROPA PRESS) -
La Fundació Turisme Palma 365 ha llanat una convocatria pública de comarketing turístic amb el mercat alemany amb l'objectiu d'incentivar les reserves del mercat emissor durant la temporada baixa i mitjana, segons ha informat l'Ajuntament de Palma en una nota.
Les accions han de posar en valor la cultura, gastronomia i compres a Palma entre els mesos d'octubre de 2019 a abril de 2020. A més, l'acció promocional tindr una dotació mínima de 30.000 euros a repartir entre la Fundació i el licitador, per la qual cosa Cort destinar 15.000 euros a la campanya.
El missatge que la Fundació Turisme vol transmetre és que Palma és una "escapada perfecta" entre els mesos d'octubre a abril, incidint en el turisme urb, l'art o la cultura i enfocant la campanya al públic "cosmopolita", un grup objectiu que, segons Turespaña, a Alemanya té un poder de despesa superior al 20 per cent de la mitjana.
El termini per presentar ofertes finalitza el proper 1 de juliol.