El metge que va atendre a l'acusada del crim de Cala Millor confirma que ella va prendre alcohol i ansiolítics

Judici en l'Audincia Provincial de Balears a una  dona per assassinar el seu marit i donar-li-ho de menjar als seus gossos a Sant Lloren (Mallorca)
Isaac Buj - Europa Press
Europa Press Islas Baleares
Publicado: miércoles, 12 junio 2019 17:46


PALMA DE MALLORCA, 12 Jun. (EUROPA PRESS) -

El metge que va atendre a urgncies a la dona russa acusada de matar el seu marit a Cala Millor ha confirmat aquest dimecres que la detinguda havia ingerit una mescla d'alcohol i ansiolítics, com van reflectir les anlisis.

Així ho ha expressat durant la tercera sessió del judici, que se celebra a Palma amb un Tribunal del Jurat. En aquesta jornada han desfilat per l'Audincia un total d'11 testimonis, la majoria anomenats per la defensa. Diversos d'ells eren professionals de la sanitat que van examinar a l'acusada quan va ser detinguda després de la mort del seu marit, que va ser trobat amb signes de violncia al seu domicili en Cala Millor.

El metge ha explicat que el nivell d'alcohol en sang de l'acusada era "molt elevat", de 248, quan el nivell habitual és inferior a deu.

Una altra professional que també va intervenir llavors, una psiquiatra, ha indicat que els efectes de la mescla de l'alcohol i les pastilles varien segons el pacient. En tot cas, no li va realitzar l'anamnesi -una entrevista de recopilació d'informació amb el pacient- a causa del seu estat d'intoxicació. La psiquiatra ha explicat que la dona preguntava com es trobava el seu marit i deia que no sabia per qu estava a l'hospital i que volia anar-se'n a casa seva.

Cal recordar que la dona sosté que el seu esps va morir atacat per un dels seus gossos sense que ella intervingués, i que en donar-se compte que havia mort va intentar sucidar-se prenent pastilles i vodka. En canvi, la Fiscalia sosté que la dona va calmar a l'home, li va tallar trossos de carn i pell i els hi va donar com a menjar als seus gossos, i animant-los per a que el mosseguessin. La dona s'enfronta a una petició de 25 anys de presó per un presumpte delicte d'assassinat amb acarnissament i tradoria.

En la sessió d'aquest dimecres també han comparegut altres professionals sanitaris que van atendre a l'acusada i al seu marit, mesos abans de la mort de l'home, per mossegades dels gossos, un pit bull americ anomenat 'Lord' i una stafford americana trucada 'Linda'.

Malgrat aquests episodis previs, l'home -un alemany d'uns 70 anys- no va voler desfer-se dels animals, que de fet figuraven com a hereus del seu testament al costat de l'acusada, segons va declarar la dona.

UN GURDIA CIVIL: "EL CADVER TENIA UN COIXÍ DAMUNT"

A l'inici de la sessió ha atestat un dels gurdies civils que va acudir al domicili arran d'una trucada del 112. No s'esperaven trobar l'escena d'un possible crim, ja que l'avís els va arribar per un conegut del matrimoni que manifestava que no podia posar-se en contacte amb l'habitant i que no havia sabut res d'ell durant un temps.

En el seu relat, aquest agent ha corroborat les versions dels seus companys respecte a com van entrar a la casa i com van trobar el cadver. A més, ha apuntat que el cos "tenia un coixí damunt", com si la dona hagués estat "dormint damunt d'ell".

L'agent també ha confirmat que en l'escena "hi havia molta sang" i que va veure un ganivet "a escassos dos metres" de la dona i el cos. Igualment, ha manifestat que li va cridar l'atenció que, quan la va portar a una zona apartada, la dona no li va preguntar pel mort sinó per "si estaven bé els seus gossos".

UN ALTRE TESTIMONI AFIRMA QUE LI VA DEMANAR QUE MATS Al SEU MARIT

Finalment, s'ha pres declaració a un testimoni que afirma que l'acusada li va fer una oferta econmica per "assassinar el seu marit". Davant aquesta proposició, l'home va pensar que ell "no havia d'estar aquí" i va aprofitar el moment en el qual ella va anar a cercar-li una beguda per marxar-se.

El testimoni no va acudir a la Policia, sinó que va comentar l'ocorregut amb uns coneguts, i un d'ells "ho va explicar a un peridic" després de la mort de l'esps. Així va ser com els investigadors van trobar-lo.

El judici continuar aquest dijous amb la declaració dels forenses i els perits de toxicologia.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado