PALMA DE MALLORCA, 15 (EUROPA PRESS)
La delegada del Govern a Balears, Rosario Sánchez, ha assegurat aquest dimarts que per a aquesta comunitat autnoma el projecte de Pressupostos Generals de l'Estat (PGE) de 2019 és "millor que qualsevol dels aprovats en els últims vuit anys", a pesar que la inversió directa prevista sigui de 152,03 milions d'euros, un 11,7 per cent menys que la pressupostada l'any anterior.
En roda de premsa, Sánchez ha explicat que si a la inversió directa se li suma la subvenció del transport --261,3 milions-- i els més de 40 milions en inversions indirectes s'arriba a uns 452 milions d'euros, cosa que ha qualificat d'"esfor important".
En aquest sentit, ha dit que el Govern "entén i atén" la necessitat d'inversió a Balears i per aix s'han dut a terme "convenis importants" en matria d'infraestructures i, a més, est el "compromís" del Rgim Especial per a Balears (REB) que, segons creu, "s'aprovar de manera imminent".
Tal com ha dit, des de l'Executiu central li han assegurat que "falten dues coses breus" i que, quan es tinguin, s'impulsar l'aprovació del REB a través del Ministeri de Presidncia.