PALMA DE MALLORCA, 3 Ago. (EUROPA PRESS) -
Agents de la Guàrdia Civil d'Inca han detingut a un home, Antonio V.P., de 55 anys, després d'amenaçar amb una escopeta al seu veí després d'haver tingut una discussió per un gos, fets pels quals se li imputa un presumpte delicte d'amenaces amb armes de foc.
Així ho ha informat en un comunicat la Direcció General de la policia i la Guàrdia Civil, que ha assenyalat que a Artà ha estat arrestada Ana Morelia R.R., de 51 anys, com a presumpta autora d'un delicte de robatori després d'obtenir la targeta de crèdit del denunciant al qual estava unida sentimentalment, per a així extreure diners d'un caixer i després transferir-lo al seu compte.
Mentrestant, la Guàrdia Civil ha detingut en Es Mescardal a José Cristian F.F., de 24 anys, i a Carlos B.C., de 36, per un suposat delicte de robatori amb força a l'interior d'un establiment. En Sant Antoni, per part seva, ha estat arrestat el nigerià Fiath O., de 26 anys, per un presumpte delicte de furt al descuit.
Finalment, efectius de la Guàrdia Civil han detingut a Llucmajor a Manuel L.G., de 46 anys, presumptament per maltractaments a l'àmbit familiar.