PALMA DE MALLORCA, 25 Jul. (EUROPA PRESS) -
El president del Govern, José Ramón Bauzá, i el conseller de Turisme i Esports, Carlos Delgado, es reuniran aquest dilluns al Consolat de Mar, a partir de les 10.00 hores, amb responsables de diferents companyies aèries.
A la trobada assistiran el director general d'Air Berlin, Álvaro Middelmann; el president de Globalia, Juan José Hidalgo; la responsable de Relacions Institucionals de Vueling, Carmen Castellnou; la directora comercial de Spanair, Nuria Tarré; el director general d'Air Nostrum, Miguel Ángel Falcón, i el gerent de Catalunya, Aragó i Balears Iberia, Luís Carmelo Pérez Villar. Alhora, a la reunió serà present també el director general de Ports i Aeroports, Antonio Deudero.
Després, a les 11.00 hores, Bauzá mantindrà una trobada amb la directora d'Aenor a Balears, Soledat Seisdedos, mentre que a les 12.00 hores tindrà lloc la primera reunió de coordinació entre el Govern, el Consell de Mallorca i l'Ajuntament de Palma.
Així, en aquesta cita institucional participaran Bauzá, la presidenta del Consell de Mallorca, Maria Salom, i l'alcalde de Palma, Mateu Isern, després que tots ells fossin elegits per majoria absoluta en les passades eleccions de maig.