Bilbao promociona la seva oferta turística durant les festes de Sant Sebastià de Palma

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 19 enero 2009 15:01

Amb l'objectiu d'aconseguir una participació més alta ciutadana, se sortejaran tres viatges de cap de setmana a la capital de Biscaia

PALMA DE MALLORCA, 19 de gener (EUROPA PRESS)

Durant la celebració de les tradicionals festes de Sant Sebastià d'aquest any, Palma comparteix protagonisme amb la ciutat de Bilbao que, durant aquestes dates, aprofitarà per donar a conèixer als ciutadans palmesans la seva oferta turística, amb l'objectiu d'aconseguir un major nombre de visitants a partir d'ara.

Així ho va exposar en declaracions als mitjans la regidora delegada de l'àrea de Turisme i Festes de l'Ajuntament de Bilbao i presidenta de Bilbao Turisme, Isabel Sánchez Robles, qui ha remarcat que es tracta d'una iniciativa amb la qual els ciutadans d'ambdues ciutats podran conèixer les principals "atraccions turístiques" de les esmentades capitals que, tal com ha recordat, "es troben a tan sols una hora de distància" en avió.

En aquest sentit, cal destacar que Palma ja va estar present a Bilbao --donant a conèixer l'oferta turística de la ciutat i de l'arxipèlag-- el mes d'agost passat durant la celebració de la tradicional 'Aste Nagusia', coneguda com la 'Setmana Gran'.

En aquesta ocasió, és la capital de Biscaia la que arriba fins a Palma per informar mitjançant tres cotxes "tunejats", segons va aclarir Sánchez, que es passejaran pels principals carrers de la capital i que oferiran als residents i visitants, que així ho indiquin, informació relativa a les activitats més destacades i els principals enclavaments a visitar.

Per la seva banda, la regidora de l'àrea de Turisme de l'Ajuntament de Palma, Joana Maria Borras, ha informat que aquests cotxes estaran estacionats en punts "estratègics" com la Plaça de la Reina, Plaça de Cort, el carrer Palau Reial, la Plaça Marqués del Palmer, Plaça de l'Oliverar, Plaça Joan Carles I, el carrer Sindicat i als voltants del pàrquing del Passeig Marítim.

Alhora, tant Borras com Sánchez van destacar el caràcter "continuista i sense data de caducitat" d'aquest projecte, amb el qual s'ampliarà el nombre de visitants, en principi, que passaran per les dues ciutats. Tot i això, la regidora bilbaïna ha afirmat que des d'ambdues institucions "s'està treballant per definir un pla d'actuació que inclou un calendari anual d'activitats".

SORTEIG DE TRES VIATGES

Alhora, i per fer una campanya "més dinàmica i participativa", Sánchez ha remarcat que entre tots els ciutadans que sol·licitin informació, i dipositin un cupó resposta a les diferents urnes, participaran en el sorteig de tres viatges de cap de setmana a Bilbao.

D'aquesta manera, els afortunats guanyadors tindran l'oportunitat de conèixer, durant uns dies, de primera mà "l'interessant patrimoni d'aquesta ciutat".

Contenido patrocinado