La Cambra de Barcelona confia en finalitzar la compra d'Spanair "amb èxit" en 72 hores

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: jueves, 29 enero 2009 14:15

BARCELONA, 29 gener (EUROPA PRESS)

El president de la Cambra de Barcelona, Miquel Valls, ha dit avui que confia que l'acord sobre la compra de l'aerolínia Spanair per part d'un grup d'empresaris catalans i inversors institucionals arribi a bon port abans de "72 hores". "Entenem que el procés de negociació està avançat i esperem que dissabte puguem finalitzar l 'operació amb èxit", ha assenyalat.

Valls ha recordat que tot i que la Cambra participa en Turisme de Barcelona --un dels impulsors de la compra d'Spanair--, és el seu president, Joan Gaspart, qui s'encarrega de l'operació. En aquest sentit, Valls ha dit confiar "absolutament" en la seva capacitat negociadora. Amb tot, el president de la Cambra de Comerç va advocar per ser prudent i esperar que es formalitzi l'acord abans de valorar-lo.

Valls va fer aquestes declaracions als periodistes al Parc Científic, en el marc d'un acord amb l'alcalde Jordi Hereu i els rectors de les universitats UAB, UPC, UPF i URL per atreure talent.

Contenido patrocinado