PALMA DE MALLORCA 11 Dic. (EUROPA PRESS) -
Els comerciants de la cèntrica Via Sindicat de Palma de Mallorca sortejaran un creuer de vuit dies pel Mediterrani, per a dues persones, entre els residents que realitzin les seves compres a la zona durant la campanya de Nadal, a diferència d'anys anteriors, que el regal en joc era un automòbil de tipus utilitari, que es pot guanyar amb les paperetes que lliuren les pròpies botigues als seus clients.
Aquesta és la principal novetat de la 'Campanya de dinamització comercial' d'aquesta via per al mes de desembre i els primers dies de gener, que aquesta vegada es presenta amb l'eslògan 'El cor de la ciutat des de 1958', referint-se a l'any fundacional de l'associació de comerciants, que agrupa al 40% dels establiments d'aquesta coneguda carrer de vianants palmesana, els de tipus tradicional.
En aquesta ocasió, l'esforç dinamitzador nadalenc es concretarà amb el passatge a bord d'un creuer de cinc estrelles, de la companyia MSC, que se sortejarà davant de notari el pròxim 7 de gener, i que partirà el 17 d'abril. El premi no és canviable i inclou allotjament en pensió completa, activitats d'entreteniment a bord i taxes d'embarcament. Però exclou begudes a bord, despeses personals i excursions, a més de l'assegurança de viatge.
Aquesta iniciativa ha estat presentada avui, amb la col·laboració del grup de teatre Diabètiques Accelerades, pel president de l'Associació de Comerciants de Via Sindicat, Juan Velasco, qui va estar acompanyat per la consellera de Comerç, Indústria i Energia, Francesca Vives; el president de Pimeco, Bernat Coll, així com el director de l'Institut d'Innovació Empresarial (IDI), Àngel Pujol, ja que aquest òrgan autonòmic col·labora amb la campanya.
Segons Velasco, a partir d'aquesta experiència, "volem convertir Via Sindicat en un centre comercial obert" i, per a aconseguir-lo, ha afirmat que espera obtenir el "suport" de Vives, qui es va mostrar disposada a contribuir a qualsevol iniciativa destinada a "recuperar" un consum que, segons la seva opinió "s'ha contret per la crisi", en especial pel seu efecte psicològic.
EMBOLCALL DE REGAL GRATUÏT
La col·laboració dels humorístics personatges de Diabètiques Accelerades, que avui van presentar el seu espectacle 'Ses matanceres m'has dita?', el sorteig d'un agradable creuer, i, com a colofó, la posada en marxa d'un servei gratuït d'embolcall de regals, suposen elements d'una estratègia d'acostament al públic basada en la "diversió" que Vives va aprovar.
Per la seva banda, Juan Velasco es va referir a una "nova etapa" d'aquesta veterana patronal palmesana, els establiments de la qual tancaran previsiblement l'any amb un balanç "més positiu que negatiu", segons ha dit. I que preveu ampliar-se amb la inclusió de comerços no tradicionals, com franquiciats i altres que es poden trobar en la mateixa zona de la ciutat, que també es beneficiaran de les seves iniciatives.