Consell Regulador de la DO del Queso Mahón-Menorca reparteix 3.500 euros entre els finalistes de 'Puja-ho amb Toni Evan'

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 17 junio 2011 18:39

MENORCA, 17 Jun. (EUROPA PRESS) -

El Consell Regulador de la Denominació d'Origen del Queso Mahón-Menorca (CRDO) ha presentat aquest divendres els tres vídeos finalistes del concurs 'Puja-ho amb com Toni Evans', una iniciativa a través de la qual pretenen tenir més presència a internet.

La decisió final del jurat no es coneixerà fins al pròxim dia 5 de juliol que està previst que es porti a terme el lliurament de premis al Claustre del Carme de Máo.

D'entre els 55 vídeos presentats al certamen, els seleccionats pel jurat són els titulats 'L'Amo en Xec', 'Per tots els teus plats' i 'Et gires i ja no ho veus'. Entre els quals hi ha es distribuiran els 2.000 euros del primer premi, 1.500 del segon premi i 1.000 del tercer.

Alhora, es reconeixerà el treball fet pels autors dels vídeos 'A Cheese!', amb una menció especial al vídeo de més impacte, i de 'Chipi-Chopi', que ha estat considerat com la millor animació.

El president del CRDO, Bosco Triay, ha indicat que els membres del jurat han tingut en compte la qualitat dels vídeos presentats, així com el seu potencial creatiu i el seu impacte a internet.

Per la seva banda, el presentador de televisió Joan Monse i l'actor Àlvar Triay Sales han col·laborat valorant aspectes més tècnics de les propostes.

"En l'elecció dels tres vídeos finalistes han coincidit el 90% dels integrants del jurat", ha reconegut Bosco Triay.

Els tres vídeos seleccionats estan basats en un format de videoclip.

En concret, 'L'Amo en Xec' està dirigit per Sílvia Pons i en la seva elaboració han participat al voltant de 50 persones. La proposta mostra el procés d'elaboració del formatge atorgant especial importància a valors com la cura del medi ambient, el benestar animal, la cultura i la tradició menorquina.

La lletra de la cançó ha estat escrita pel menorquí Miquel Truyol i la música és obra del conegut grup 'S'Albaida'.

Per la seva banda, 'Per tots els teus plats' mostra un xef preparant diferents plats amb totes les varietats de Formatge Mahón Menorca i ha estat elaborat per l'anomenat 'El Quartet del Sol'.

Finalment, 'Et gires i ja no ho veus' està dirigit i musicat per Daniel Mota Abraham. L'impulsor de la campanya, Manel Beltran, de l'agència d'innovació empresarial Maivist, ha remarcat que els vídeos participants ja han rebut al voltant de 52.000 visites a través del canal YouTube.

"El principal objectiu era que els participants i els espectadors gaudissin amb els vídeos i crec que ho hem aconseguit", ha subratllat.

Contenido patrocinado