La consellera d'Agricultura d'Eivissa afirma que ja hi ha un avantprojecte del centre Can Marines i de la seva oferta

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 26 noviembre 2008 17:56

EIVISSA, 26 de Novembre (EUROPA PRESS)

La consellera de Política Patrimonial i Agrícola, Marga Torres, ha assegurat avui que el centre Can Marines "comença a tenir forma després de més d'un any treballant en ell" ja que, ja hi ha un avantprojecte del que serà físicament el centre i del que s'oferirà.

D'aquesta manera, va destacar que es pretén que aquest sigui un "centre de referència" per a qualsevol mena de formació que hagi de veure amb el sector primari i per als empresaris que precisin de mà d'obra.

Torres va incidir que Can Marines serà el primer centre d'Eivissa de formació agroambiental dirigit a totes les persones "que el camp i les Institucions necessiten" ja que, ara mateix, no es dóna cobertura al sector a l'illa en aquest àmbit. A més, va recordar la implicació del Govern en aquest projecte que ha dirigit una partida per començar les obres.

Contenido patrocinado