PALMA DE MALLORCA, 18 Oct. (EUROPA PRESS) -
Els comerços de Mallorca sortejaran entre els seus clients dos cotxes Volkswagen Pol, deu monopatins i sis patinets per dinamitzar les vendes en octubre i novembre, amb el suport i patrocini de la Conselleria de Comerç, Indústria i Energia i la col·laboració de Sa Nostra.
Així ho ha explicat en una roda de premsa la consellera de Comerç, Francesca Vives, qui ha detallat que aquesta campanya, anomenada 'Ara, les teves compres sobre rodes', impulsada per les patronals de comerç Afedeco i Pimeco, pretén arribar a 4.000 establiments, i alhora ha destacat que l'objectiu que es persegueix és "dinamitzar l'activitat comercial dels pobles i ciutats; fidelitzar clients i oferir una imatge actualitzada del comerç pel que fa que és capaç de desenvolupar iniciatives atractives que reportin benefici per als seus clients".
D'altra banda, ha detallat que el comerciant, al seu lliure criteri, en funció de cada venda, i amb la finalitat de premiar la fidelitat dels seus clients, distribuirà tiquets numerats a través de les quals els seus clients participaran en el citat sorteig.
Concretament, Vives ha indicat que el període de distribució de tiquets finalitza el 25 de novembre, ja que el 26 d'aquest mateix mes està previst que es porti a terme el sorteig davant de notari de la campanya en el marc de la festa infantil de clausura, que es realitzarà a la Plaça d'Espanya d'Inca, a les 18.30 hores amb l'assistència dels representants de les organitzacions i institucions que donen suport al la iniciativa.
Així, el resultat del sorteig serà comunicat a través d'insercions en diferents diaris locals el dia 28 de novembre, a més d'en el web www.fundacioibic.com i en tots els comerços adherits mitjançant la distribució d'un cartell.
Alhora, la consellera ha afegit que també es té previst portar a terme un acte de lliurament de premis, al qual s'invitarà a tots els comerciants participants.
Per a la "correcta" comunicació de la iniciativa a la ciutadania i al col·lectiu de comerciants, Vives ha apuntat que s'ha creat un "atractiu" disseny que s'ha adaptat a totes les peces del material gràfic (circulars, cartells, butlletes i insercions en premsa). Paral·lelament, s'ha planificat una campanya de comunicació basada en anuncis en premsa i corts de ràdio, que comença aquest dilluns, dia en el qual comença la campanya.