Els restauradors de Mallorca aposten per la qualitat del servei mitjançant un 'Manual de les Bones Pràctiques'

Actualizado: martes, 15 junio 2010 15:39

PALMA DE MALLORCA, 15 Jun. (EUROPA PRESS) -

L'Associació Empresarial de Restauració de Mallorca distribuirà entre els seus associats unes 900 còpies del 'Manual de les Bones Pràctiques' presentat avui per la seva presidenta, Pilar Carbonell, amb l'objectiu d'incentivar la qualitat de l'oferta i del servei dels restaurants i establiments hostalers de l'illa.

Segons Carbonell, la presentació d'aquest document s'emmarca dins d'una campanya de sensibilització a favor d'"un treball ben fet" en la restauració i l'hostaleria, a través de l'adopció d'una sèrie de pautes "per la qualitat" que permetin sortir al sector del "sotrac" en què es troba.

La presidenta de l'Associació ha explicat que el manual és un "resum" de recomanacions i reglaments que tot establiment "hauria de complir" i que "ajuda a verificar i a assegurar-se que un ho està fent bé i que compleix amb els mínims".

Entre les normes propostes pels restauradors es troben les relacionades amb la prevenció de riscos laborals, la seguretat, la higiene, l'etiquetatge dels productes, el respecte als horaris comercials o el compliment de la Llei Antitabac, entre d'altres.

(HI HAURÀ AMPLIACIÓ)